Sık Sorulan Sorular

Aradığınız Bilgiler

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizin kargo ile gönderiminde, üye olurken doldurduğunuz üyelik formundaki bilgilerden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçer. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olmasını rica ederiz. 

Siparişiniz tarafımıza bildireceğiniz kargo adresine gönderilir. Kargo teslimatı sırasında bir sorun yaşanmaması için adres bilgilerinin eksiksiz ve güncel olduğunu kontrol etmenizi rica ederiz. Pazar günleri kargo teslimatı yapılmadığından Cumartesi verilen siparişlerin Pazartesi çıkışının yapılacağına dikkat etmenizi rica ederiz. 

Hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Ödeme sayfasında kartla ödeme seçeneği ile devam edebilirsiniz.  

 

İade koşullarınız nelerdir?

İptal, iade, değişim çikolata ve son kullanma tarihli bozulabilir kapsamdaki ürünlerde yapılamamaktadır. Faturası düzenlenmeyen ürünlerde iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Sorularınız ve konu hakkında bilgilendirme almak için bizi arayabilirsiniz.

Diğer Ürünler İçin;

14 günlük sürede iade edebilirsiniz. Ancak aşağıdakilerden birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

- Ürünün faturası,

- 14 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, aktivasyon kodu ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

 

Bize gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler en geç 45 gün içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır.

 

Nasıl iade edeceğim?

Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade talebinizi Ürün iade formunu doldurarak tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. Müşteri hizmetleri departmanımız tarafından iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen paket ile birlikte gelen iade formunu doldurarak ürünü tarafımıza anlaşmalı olduğumuz ARAS KARGO ile gönderiniz. Onay bilgisi size telefon veya mail yoluyla bildirilecektir. Firmamıza gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır.

14 günlük süre içerisinde ürünün iade edilebilmesi için ürünün orjinal kutusu, ambalajı eksiksiz ve hasarsız olması şarttır. 

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

cafesabor.com.tr üzerinden verilen siparişlerinizin gönderimi Aras  Kargo firması ile sağlanır. 100 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır.

Siparişim kaç gün içinde teslim edilir?

cafesabor.com.tr üzerinden verilen siparişleriniz, özellikle dökme çikolata ürünlerinde taze üretim göndermeyi tercih ettiğimizden bu ürünler 3 ile 5 gün içinde kargo firmasına teslim edilmektedir.  Diğer ürünlerde genellikle kargo teslimi bir sonraki gün olmakla birlikte ortalama 1 ile 3 gündür.

 

Siparişim henüz kargoya teslim edilmedi. Ürünü değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişlerdeki ürün değişikleri için bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

© 2018 by Café Sabor

CAFÉ SABOR